Iron maneko nire entrenoen eta bizipenen erakusgarri izan nahi duen bloga

Blog en los que quiero compartir la preparacion del iron man..

lunes, 30 de junio de 2014

Lekeitioko triatloia - Triatlon de Lekeitio

Ekainak 21 larunbatean, Lekeitioko triatloi sprintean parte hartu nuen, nire lehendabiziko triatloi sprinta izanen zena... Distantzia ertaineko triatloi batzu eginak ditut, ironmana ere bai, baina errepideko triatloi motzetan ez nuen inoiz parte hartu.

Ekipoko nahikok eman genuen izena, Alberto, Iñigo, Mangado anai arrebak, Samuel, Endika eta nik neuk. Dena boxetan zuzen jarri ondoren, hondartzara hurbildu ginen igeriketa sekzioari aurre egiteko.
Ekipazo!
Igeriketako sekzioaz ez zuen misterio askorik, bi bolla ezkerra utzi behar genituen, gero hondartzara itzultzeko... Bozinazoa entzun eta gero, igerian hastera, erritmo gogorra, golpeak, agobioa... Ez nago ohituta holako igeriketa intensoa egitera.. Bolletako momento batzuetan nahiko agobiatuta egon nintzen, baina beno, pasa zen, 13 minutu eta 2 segundu eta gero, boxeetan sartu nintzen.. Hor hanka sartze haundi xamarra izan nuen, ez bainuen bizikleta topatzen, horrek transizio oso txarra egitea ekarri zuen, minutu bat eta 40 segundu..

Bizikletako sekzioa ezagutzen nuela konturatu nintzen, eta topera egin nuen, beste batekin erreleboka eta beti taldeak harrapatu eta atzean uzten.. Zarautztik nahiko ongi errekuperatu nuela ikusi nuen, gustora ibili nintzen, transizio txarrak beste talde bat hartzeko aukera galduarazi bazidan ere.. Igeriketan ez nuen disfrutatu, baina bizikletan oso gustora ari nintzen. Azkenean 39 minutu 38 segundu..

Bizikletan

Bigarren transizio hau ere ez zen aski ona izan, oraingoan pasillo onean sartu banintzen ere, dorsalaren pegatina haizeak mugitu zuen, eta denbora galdu nuen, gainera zapatillak ez zitzaizkidan azkar sartu, en fin, hobetu beharrekoa...

Lasterka hasi nintzenean, sentsazioak onak ziren, erraz nihoan, lehendabiziko erdia aldapa gora zen, eta haraino kostatzen bazen ere, aguantatzen nuen, nirekin lasterka hasi zirenetatik batzu aurrera jo zuten, baina gehienen aintzinetik segitzen nuen, eta jendea harrapatzen ere bai.. Itzulerakoan ere asko disfrutatu nuen, eta 18 minutu eta 55 segundotan helmuga... Orotara ordu bat 11 minutu eta 35 segundu, 109garrena..


Oso gustora orotara egindako lasterketarekin, gainera horren triatleta onak gertutik ikustea...uf polita! Alderdi positiboa, holako lasterketa esplosiboetan disfrutatu ahal dudala ikusi nuen.., gehienbat bizikleta eta lasterka. Alderdi negatiboa, transizioak hobeki prestatu behar ditut, ez egin beharreko sekuentzia, baizik boxeak behar bezala ikastea, denborarik ez galtzeko...

Sailkapenak
Pulsometroaren datuak

El pasado 21 de junio, participé en el triatlón de Lekeitio sprint, mi primer triatlón de distancia sprint... He hecho algunas carreras de media distancia, el Iron Man, pero nunca había participado en triatlones de distancia sprint en carretera.

Fuimos bastantes los que nos apuntamos del equipo, Alberto, Iñigo, los hermanos Mangado, Samuel, Endika y yo mismo... Después de dejar todo listo en boxes, partimos hacia la playa.
Ekipazo!
La sección de natación no tenía mucho misterio, dejábamos 2 bollas a la izquierda, para regresar a la playa.. Después de escuchar el bocinazo, al tajo, ritmo fuerte, golpes, agobio... No estoy acostumbrado a estas intensidades... En algunos momentos me sentí realmente agobiado, pero bueno, pasó, después de 13 minutos y 2 segundos estaba entrando en boxes. Ahí me equivoqué, no encontraba la bici, ya que me había equivocado de calle, lo cual hizo que mi transición fuera bastante mala, un minuto y 40 segundos...

Al empezar con la bici, me di cuenta que conocía el recorrido, por lo que fui a tope desde el principio, a relevos con otro triatleta, y venga pasar gente.. Había recuperado bastante bien desde Zarautz, iba a gusto. Me dio pena porque de haber hecho una transición mejor, podría haber cogido un mejor grupo, pero al contrario que nadando, en la bici disfruté mucho.. Al final 39 minutos y 38 segundos..

En bici

La segunda transición tampoco fue buena, esta vez acerté con el pasillo, pero el viento había girado la pegatina del dorsal, la zapatilla no me entraba, en fin, que perdí tiempo, aspecto a mejorar..

Cuando empecé a correr, las sensaciones eran buenas, la primera mitad era cuesta arriba, y a pesar de que costaba mucho, se aguantaba. Algunos de los que empezaron a correr conmigo se me fueron, pero en general aguanté bastante bien.. La vuelta fue mucho mejor, y en 18 minutos y 55 segundos entraba en meta... En total 1 hora 11 minutos y 35 segundos, el 109...


En general me quedé muy satisfecho con la carrera realizada, además el hecho de ver de cerca a tan buenos triatletas motiva y mucho... Como aspecto positivo vi que podía disfrutar en pruebas tan explosivas, sobre todo en bici y corriendo. Como aspecto negativo, tengo que mejorar en las transiciones, no en la secuencia, sino en visualizar bien el box, no perder tanto tiempo...

Sailkapenak
Pulsometroaren datuak

No hay comentarios:

Publicar un comentario